Τρίτη 27 Μαρτίου 2012

ΑΡΗΑΝΑΡΑ ΠΑΜΕ ΓΕΡΑ………

Η ώρα του μεγάλου τελικού πλησιάζει την Τετάρτη 28/3/2012 στης 4:30 στο Δ.Α.Κ ΛΑΜΙΑΣ ο ΑΡΗΣ ΑΓΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ θα αντιμετωπίσει τον ΑΧΙΛΛΕΑ ΔΟΜΟΚΟΥ, η αλήθεια είναι ότι η ομάδα μας είναι το αουτσάιντερ στον συγκεκριμένο τελικό, ο ΔΟΜΟΚΟΣ είναι μια ομάδα που δουλεύει σε επαγγελματικά πρότυπα με πολύ καλούς και έμπειρους παίχτες που θα μπορούσαν να αγωνιστούν και σε μεγαλύτερες κατηγορίες . Ο ΑΡΗΣ φέτος κάνει μια αξιόλογη προσπάθεια στο πρωτάθλημα έχοντας πολύ μικρό μπατζετ και με παίχτες ντόπιους (εκτός 2-3 εξαιρέσεων) που αφιλοκερδώς αγωνίζονται για την ιστορία και την αξιοπρέπεια της ομάδας μας. Τα τελευταία χρόνια ο κόσμος του ΑΓΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ έχει απομακρυνθεί από το γήπεδο αλλά δεν σταμάτησε ποτέ να στηρίζει οικονομικά την ομάδα μέσω της λαχειοφόρου που διοργανώνει η διοίκηση, βέβαια οι απαιτήσεις των φιλάθλων του ΑΓΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ είναι δικαιολογημένα μεγάλες άλλωστε στα 81 χρόνια ύπαρξης του ΑΡΗ έχουν πανηγυρίσει 13 κατακτήσεις πρωταθλημάτων, 2 συμμετοχές στην Β ΕΘΝΙΚΗ, 4 στην Γ ΕΘΝΙΚΗ και 7 στην Δ ΕΘΝΙΚΗ, όλοι καμαρώνουμε για αυτά τα επιτεύγματα της ομάδας μας αλλά για να ξανά έχουμε ανάλογες επιτυχίες πρέπει να έχουμε υπομονή και να στηρίξουμε την διοίκηση στο πρόγραμμα που έχει για να ξανά κάνει μεγάλο τον ΑΡΗ μέσα από δικά μας παιδιά που θα προέρχονται από τα σπλάχνα της ομάδας . Ας αρχίσουμε λοιπόν να στηρίζουμε την αγαπημένη μας ομάδα που μας έχει δώσει τόσες χαρές κατά το παρελθόν αρχής γενομένης από τον τελικό της 28ης ΜΑΡΤΙΟΥ που πρέπει να είμαστε όλοι στην ΛΑΜΙΑ κοντά στην ομάδα μας άσχετα με το πόσο μπορεί να κατακτήσει αυτό το τρόπαιο. Εγώ προσωπικά θα είμαι εκεί όπως είμαι πάντα τα τελευταία 10 χρόνια κοντά στην ομάδα και εγώ δεν είμαι και πολύ αισιόδοξος για το αποτέλεσμα αλλά περιμένω από τους παίχτες να παίξουν σαν ΑΡΗΣ και να με διαψεύσουν αλλά και αν δεν τα καταφέρουν εγώ θα είμαι πάντα διπλά τους και κοντά στην ομάδα που τόσο αγαπώ.
ΑΡΗΑΝΑΡΑ ΠΑΜΕ ΓΕΡΑ…………………………………

Δεν υπάρχουν σχόλια: